Vremenska Prognoza

January 29, 2011

Diplomat torta

Evo jednog laganog i ukusnog recepta od moje drage prijateljice Marije. Ova torta se obično prekriva šlagom ili slatkom pavlakom, ali sam ja želela da isprobam varijantu sa fondanom i zaista se odlično uklopila. Voće nije otopilo fondan a ni torta se nije slegla pod njegovom težinom.

Kora:
3 jaja,
3 kašike šećera,
3 kašike oraha,
1 ravna kašika brašna.
Peku se 3 ovakve kore

Fil: skuvati 2 pudinga od vanile sa 0,5l mleka i 250g šećera. U ohlađeno dodati 250g putera i 0,5l slatke pavlake.



Ja sam umesto slatke pavlake umutila jednu čašu kisele pavlake i 1 kesicu šlaga. Na kraju se u fil doda voće po želji, ono koje se cedi mora u želatin. Za pokrivanje fondanom mora se peći četvrta kora. Recept je za pleh 27cm.

No comments:

Post a Comment