Vremenska Prognoza

June 9, 2011

ZAMENA CUCLE NA FLAŠICI

Naša ćerka je stara 18 meseci. To je jedno dosta aktivno i krajnje interaktivno dete, sa puno dobre volje za saradnju i prilagođavanje. Da, da tako je, ali sve dok ne dođemo do krucijalnih momenata u njenom životu - njene flašice za mleko! Naime, radi se o jednoj sasvim običnoj, staklenoj širokog promera flašici sa cuclom od kaučuka. Od kada se rodila koristili smo je za dohranu a kada je napunila godinu dana to je postala flašica za mleko pred spavanje.



Do skoro smo uspešno menjali cuclu na tri meseca i nije bilo nikakvih problema. Ali pre nekoliko dana je došlaa na red nova cucla ali ovog puta silikonska jer u apoteci nisu imali od kaučuka. Jaoooj, kakav je to pogled bio kada sam je prinela posle kupanja, pa taj pogled je bio najpre pun neverice, pa je polako prešao u razočarenja a kada sam ja nastavila da je ubeđujem da se ništa bitno nije promenilo nastupio je takav napad plača da sam je jedva umirila. Te večeri je zaspala bez mleka. Sledeće večeri sam optimistično pomislila da je zaboravila i pokušala ponovo i ovog puta je u startu odbila flašicu i što sam ja više navaljivala to je ona više upadala u histeriju i odbijanje. I te večeri je zaspala bez mleka. Sledeće večeri sam joj ponudila flašicu sa starom oštećenom cuclom od kaučuka i ona je sa zadovoljstvom popila mleko i zaspala. Ostavila sam joj staru cuclu dok u apoteku ne stigne ona sa kaučukom.



Sada u iščekivanju nove cucle posmatram našu ćerku i shvatam da sa 18 meseci ona jeste pravi mali čovek sa svojom voljom, navikama, zapažanjima i željama. Tek sada uviđam da se sa za nju   tako važnim promenama mora postupati do nekoliko koraka unapred isplanirano i pažljivo. Jer beba je u mali nezavisni čovek, koji u stvari zavisi od nas.

No comments:

Post a Comment